پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251301
استيلي: طارمي و جهانبخش فردا به ما اضافه مي‌شوند/ بدون تماشاگر بودن مسابقه را اعلام نکرده‌اند
تاریخ انتشار : 1401/01/06 08:19:29
نمایش : 923
حميد استيلي مدير تيم ملي فوتبال به تشريح آخرين وضعيت اين تيم قبل از بازي با لبنان پرداخت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، استيلي درباره آخرين وضعيت تيم ملي فوتبال کشورمان قبل از بازي پاياني مقدماتي جام جهاني ۲۰۲۲ مقابل لبنان اظهار داشت: بعد از بازي روز گذشته با کره جنوبي، ساعت ۲:۳۰ صبح از اين کشور حرکت کرديم و به وقت ايران ۹ صبح امروز به مشهد رسيديم. از فرودگاه عازم هتل پرديسان شديم. پس از صرف صبحانه از تمام بازيکنان و اعضاي تست کرونا گرفته شد. ساعت ۱۷ جواب تست‌ها را دادند که خوشخبتانه پاسخ تست همه منفي بود.

وي ادامه داد: بچه‌ها امروز به استخر رفتند و زير نظر پزشکان و ماساژورهاي تيم ريکاوري انجام دادند. سعيد عزت‌اللهي و صادق محرمي که در کره جنوبي کنار ما بودند، براي ديدار با لبنان به تيم اضافه مي‌شوند. عليرضا جهانبخش و مهدي طارمي هم تا فردا به ما اضافه خواهند شد. مرتضي پورعلي گنجي هم در اردوي تيم ملي است.

مدير تيم ملي فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: ساير نفرات و اعضاي کادرفني هم خوب و سلامت هستند. اميدواريم مقابل لبنان بازي مقتدرانه‌اي انجام بدهيم و با دعاي خير مردم ۳ امتياز را کسب کنيم. پس از آن هم براي قرعه‌کشي جام جهاني آماده مي‌شويم.

استيلي درمورد تعداد جلسات تمريني تيم ملي در مشهد توضيح داد: نسبت به ديدار با کره جنوبي که فقط يک جلسه تمام بازيکنان را در اختيارمان بود و ۴-۵ بازيکن کرونايي و محروم داشتيم براي ديدار با لبنان دست کم ۳ جلسه تمرين داريم که همه بچه‌ها کنار هم هستند.

وي درباره دليل بدون تماشاگر برگزار شدن بازي ايران و لبنان گفت: هنوز اين موضوع را اعلام نکرده‌اند اما بايد ديد مسئولان بهداشتي و فدراسيون فوتبال چه تصميمي در اين مورد مي‌گيرند. همه جاي دنيا مسابقات ملي را در شهرستان‌ها انجام مي‌دهند‌. کار خيلي خوبي بود که براي ديدار با لبنان به مشهد آمديم. بازيکنان پس از بازي براي زيارت به حرم امام رضا(ع) مي‌روند و اميدوارم مردم خراسان بتوانند اين مسابقه را در ورزشگاه تماشا کنند زيرا فوتبال متعلق به همه مردم کشورمان است.

مدير تيم ملي فوتبال کشورمان درخصوص استقبال مردم مشهد از اين تيم توضيح داد: استقبال در ابتداي ورود ما فوق‌العاده بود. از فرودگاه مستقيم به هتل آمديم و بارهاي مان با ماشين ديگري آمد. امکانات هتل فوق العاده خوب است و الان قدر هتل‌هاي کشورمان را بيشتر مي‌دانيم.

استيلي:نبايد با يک شکست خودزني کنيم

حميد استيلي در خصوص آخرين شرايط تيم ملي اظهار داشت:ضمن قدرداني از هواپيمايي جمهوري اسلامي که در سفر به کره جنوبى همراه و حامي تيم ملي بودند بايد بگويم يک سفر طولاني را پشت سر گذاشتيم و اميدواريم بازيکنان با استراحت کافي براي تمرين فردا آماده شوند. خوشبختانه نتايج تست همه اعضاي تيم از جمله خود من منفي بوده و براي بازي هيچ مشکلي نداريم. اميدواريم فردا هم تمرينات را به خوبي و با شادابي در مشهد آغاز کنيم و براي انجام بازي برابر لبنان آماده شويم.

استيلي همچنين اضافه کرد:متاسفانه برخي موضوعات در 24 ساعت گذشته مطرح شده که به سود تيم ملي نيست و برخي از شايعات نادرست مطرح شده تمرکز تيم را تحت الشعاع قرار مي دهد. فدراسيون فوتبال قدردان زحمات همه اعضاي تيم خصوصا بازيکنان و اعضاي کادر فني است. فدراسيون از سرمربي و بازيکنان حمايت مي کند و به خوبي مي دانيم در اين مدت تلاش زيادي انجام دادند تا صعود به جام جهاني محقق شود. نبايد با يک شکست خودزني کنيم ودر آستانه بازي مقابل لبنان برخي موضوعات نادرست را مطرح کنيم. آن هم در شرايطي که تيم ما مي تواند همچنان صدر جدول را پس بگيرد و بايد در بازي پاياني با اقتدار لبنان را شکست بدهيم.

مدير تيم ملي در پايان گفت:تلاش آقاي اسکوچيچ و اعضاي کادر مديريتي و فني تيم اين است که با ريکاوري فني و روحي مناسب براي بازي مقابل لبنان آماده شويم و با انجام يک بازي خوب مسابقات را به پايان برسانيم.


انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html